2015. április 2., csütörtök

Botanikus bkertben barátokkal Beethovent bhallgatni

Fantasztikusan alliteráló blogcímem miatt gondolom Babits forog a sírjában, azonban azért választottam ezt a címet, mert magába foglalja az eheti eseményeket.

Drága csoporttársaim meglátogattak engem a napsütötte Padovában, ami két dolgot is eredményezett: nagyon boldog voltam és nagyon idegenvezető. Utóbbi annyira nem sikerült jól, előbbi viszont annál inkább. Új szerepemmel természetesen igyekeztem azonosulni, megmutattam nekik a lehető legtöbb helyet a városban, ami belefért az időnkbe és energiánkba. Mindannyian élveztük az együttlétet, nekik is jól esett egy kis kikapcsolódás a tavaszi szünetben, valamint az én pici szívemnek is jól esett szeretetük. A búcsúzáskor, ahogy a könyvekben meg van írva, könnyes búcsút vettünk, és az elhaladó busz felé zsebkendőt lobogtattam.



Ezen a héten az egyik Anthropology applied to Psychology órám a város botanikus kertjének egyik kiállítótermében volt, pontosabban a Facce, azaz az Arcok című kiállításon. A Botanikus kert (Orto Botanico) 1514-ben alapították, és Európa legrégibb botanikus kertje (http://www.olaszorszagiutak.com/padova/botanikuskert.php). A tanóra fantasztikus volt – az emberi faj kialakulásáról tanultunk -, és egyebek mellett feláldoztam magamat a tudomány oltárán is. A Botanikus Kert lenyűgöző, nagyon élveztem a sétákat, ráadásul fantasztikus időnk is volt, a hasunkat is tudtuk süttetni.







A kedd estémbe pedig éppenhogy belefért egy ingyenes Beethoven és Bach klasszikus koncert a városházán, és végre fel tudtuk venni a hozott fehér inget és a nyakkendőt is.


Ahhoz képes, hogy semmit sem terveztem erre a hétre, nagyon élveztem minden egyes napját. Jövő héten azonban nem biztos, hogy tudok jelentkezni, mert – sajnos – húsvéti kiruccanásomat fogom élvezni Cinque Terre-n, Firenzében, Sienaban és Pisában. Természetesen a következő blogomban ezekről az utazásokról fogok írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése