2015. június 6., szombat

Újra itthon 1.0



Levizsgáztam mindenből, pénteken az evolúciós tanárnál mulattam a csoporttársaimmal együtt, szombaton tanultam, majd eljött a vasárnap, amikor is egész nap kedvetlenül, sok kérdőjellel, fáradtan és álmosan készültem fel a 10-11 órás hazaútra:


A hazaút förtelmes volt, körülbelül másfél órát tudtam aludni, a maradék időben leginkább csak próbáltam aludni, próbáltam tanulni, vagy hallgattam a busz hátuljában lévő duhajkodást, ahol egy megnyerő társaság alkoholtól mámorosan légfrissítővel fújták be egymást – ha az olvasóban felvetődött a kérdés, hogy miért fújják be az emberek egymást légfrissítővel, akkor sajnost csalódást kell okoznom neki, hogy nem tudok rá válaszolni én sem.

Amikor azonban megérkeztem hétfőn hajnali fél 6-kor Budapestre, a következő meglepő tény fogadott: „Mindenki magyarul beszél.”


Azonban nem volt sok időm feldolgozni ezt az újonnan szerzett információt, mivel az albérletembe vánszorogtam, ahol aludtam egy frissítő másfél órát, majd kávé segítségével tanuláshoz láttam csoporttársaimmal a Margitszigeten. Kedden és szerdán délelőtt vizsgáztam, utána jött egy kisebb pihenés, amikor is végre találkozhattam a barátaimmal, volt, akivel a Dunába lógattuk a lábunkat, és volt, akikkel a Deák téren mulattam.



Balassagyarmatra pénteken jutottam el, ahol édesanyám hortobágyi húsos palacsintával várt engem, és végre ehettem tejfölt is, ami nagy hiánycikk volt a messzi Olaszországban. Természetesen örültem, hogy újra találkozhattam a családommal, a cicámmal, az itteni barátaimmal. Szombaton volt egy kisebb osztálytalálkozóm a gimnazista osztálytársaimmal, valamint egyik barátomnak éppen a születésnapját is megünnepeltük. Annak is örültem, hogy pénteken végre aludhattam legalább 5 órát, mert ezt a megelőző napokban nem igazán tudtam megtenni.

Direkt nem hasonlítom össze most a két országot – mi hiányzik/hiányzott az egyikből, és mi a másikból -, mert ezt majd a legutolsóban szeretném, valamint az a tény, hogy 17.-én utazok vissza Olaszországba, valószínűleg befolyásolná a válaszaimat. Amíg itthon leszek, tanulok és vizsgázom tovább, valamint habzsolom az életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése